2016年3月1日 星期二

私心愛用Kanebo Suisai 酵素洗顏粉💜👩🏻✨


私心愛用Kanebo Suisai 酵素洗顏粉💜👩🏻✨
(藍色保濕型)

茄媽一向對洗面產品冇乜要求,直到有一次妹妹提起有一隻洗面粉好好用(註:妹妹一向對護膚品都冇要求,亦都無感覺如果佢都讚好,證明效果真係好明顯😂😂😂)

試完之後感覺真係驚為天人😱,就算捱夜晚一晚,洗完面塊面都滑溜溜真係好似雞蛋咁!✨😏

︎☝🏾️呢款酵素洗顏粉藥用等級,專門對付黑頭粉刺跟頑固角質,成份好天然,係有消炎與清潔兩種分解酵素,可以溫和的去除污垢同老廢角質,洗完面感覺啲毛孔好乾淨好似做完一次輕量級嘅🙆🏻深層清潔一樣。

一盒有32粒,全部獨立包裝,過夜出trip 用方便到爆,其實我之前都試過用其他牌子洗面粉,開咗冇耐因為潮濕硬晒😭但係呢一隻就杜絕呢個情況,但就冇咁環保!如果你想慳啲用嘅可以1粒分兩次用,但我就建議全粒用晒,因為泡泡會多好多, 洗完面嘅感覺明顯好多!不過用完要加強保濕,因為你會feel 到塊面真係好乾淨,乾淨到有少少乾🙊所以我都唔會日日用,一星期用幾次就可以!除非你塊面太污糟啦!
 
一般藥妝店都有得賣,日本買就平少少啦!
推介!👍🏾😁

希望大家鍾意呢個分享,因為有好多人都問我用咩洗面產品呢!✌🏼️😬


沒有留言:

張貼留言